Marketeers willen gepersonaliseerde en relevante content op websites

Marketeers willen gepersonaliseerde en relevante content op websites

25 april 2013 April 2013 0

Ze willen gepersonaliseerde en relevante ervaringen leveren aan elke klant op ieder interactiemoment. De verschuiving van het leveren van pure content op het web naar het leveren van multichannel klantervaring creëert de vraag naar een platform dat verschillende complexe marketing systemen overzichtelijk hanteerbaar maakt.

Inzetten op klantervaring betekent dat de marketeer weet wat zijn klanten bezighoudt. Zodat hij beter in staat is de verwachtingen van de klant te overtreffen en ze aan de organisatie te binden. Met differentiatie op product en prijs is een organisatie in de huidige economie al lang niet meer onderscheidend. Kortom: optimaliseren van klantervaring levert de marketeer onderscheidend vermogen en daarmee het concurrentievoordeel van morgen.

Alles-in-één platform
Remotion ontwikkelt websites op een platform dat customer intelligence combineert met web content management. Deze krachtige combinatie van data en content in een alles-in-één platform biedt een naadloos inzicht in de klant, waardoor marketeers real-time op klantgedrag kunnen anticiperen. Het resultaat voor de klant is een unieke, relevante ervaring op elk moment van interactie. Dat brengt zeer tevreden klanten, meer conversie en uiteindelijk meer omzet.

Meer weten? Lees verder over ons. Klik hier. Of bel ons, mail ons of neem contact met ons op via het formulier op onze website.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *