Nieuw: Remotion webcare via social media

Nieuw: Remotion webcare via social media

14 maart 2013 Maart 2013 0

Remotion kan voor uw bedrijf de monitoring van en het contact via sociale media onderhouden. Wij volgen uw merk, product of dienst op de voet en reageren, in overleg met de opdrachtgever, binnen helder overeengekomen kaders als er opmerkingen worden gemaakt. Wij kunnen individuele klanten helpen met vragen en problemen (zoals met Twitter support), een bijdrage leveren aan reputatiemanagement en uw klanten inhoudelijk voorlichten over een dienst of product.

Verzoeken van klanten die beginnen op social media kunnen desgewenst ook per e-mail en telefoon worden opgevolgd of worden doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling of contactpersoon. Periodiek levert Remotion gedetailleerde overzichten in de vorm van een verslag of (management)dashboard. Servicelevels, responstijden en scripts worden in overleg snel en vakkundig vastgelegd.

Remotion helpt en ondersteunt organisaties en bedrijven in het dagelijks contact met klanten door de naadloze integratie van diverse klantcontactmomenten binnen één proactief kanaal, uiteraard 24/7.

Meer weten? Bel ons, mail ons of neem contact met ons op via het formulier op onze website.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *