Remotion helpt organisaties door gratis analyses uit te voeren

Remotion helpt organisaties door gratis analyses uit te voeren

13 maart 2013 Maart 2013 0

Remotion heeft voor diverse goede doelen zoals: Unicef, Wereld Natuur Fonds, Reumafonds gratis analyses gemaakt van de websites. Deze analyses geven de organisaties een beeld waar zij nu staan en wat er eventueel beter zou kunnen. In 2013 is de inzet van een website een goede marketingtool die bij kan dragen aan het bedrijfsresultaat. Voor de organisaties is het de uitdaging om de maximale conversie te halen uit de website.

We leven in een online landschap dat continu blijft veranderen en waarbij de trends elkaar snel opvolgen. Denk daarbij aan de invloed van de social media, de komst van de apps, mobiele websites enzovoort. Als organisatie is het soms lastig om te zien of de huidige website voldoet en aansluit op de huidige doelstellingen en of het maximum uit de website wordt gehaald.

Om hierbij te helpen hebben wij de afgelopen maanden voor diverse organisaties zoals Unicef, Wereld Natuur Fonds en Reumafonds gratis analyses gemaakt van de websites. Analyses gebaseerd vanuit het oogpunt van de bezoeker, met als doel om de conversie te optimaliseren. Na het uitvoeren van deze analyse zijn wij langsgegaan bij de partijen om vrijblijvend tips en aanbevelingen te geven hoe de website en conversie geoptimaliseerd kan worden.

Meer weten? Bel ons, mail ons of neem contact met ons op via het formulier op onze website.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *